Totalul afișărilor de pagină

vineri, 25 mai 2012

Interviu cu Viorel Ciocianu, Maestru Reiki (II)


MVS: Cum a ajuns Reiki in Romania?
VC: Reiki exista de mult timp la noi in tara. Sa zic mai bine cum a ajuns Reiki la mine. In 2006 am facut un curs de pictura egipteana, mai mult fresce. Unii dintre noi stiu ca fiecare pictura are niste hieroglife in colturi. Unele din acele hieroglife sunt istorisiri informative despre zeul pictat, iar unele sunt chei energetice.
Pictandu-le am deschis aceste chei energetice. De aceea, eu personal, consider ca de aici incepe povestea mea legata de Reiki. Caci de atunci au inceput sa-mi vina informatiile energetice. La scurt timp am cunoscut persoana care mi-a povestit de Reiki, mi-a facut cateva sedinte de echilibrare energetica, dupa care au aparut Maestrii mei d-na Victoria Mocanu si Sandu Ciocianu.
MVS: Cati Maestri Reiki exista in Romania?
VC: Sunt foarte multi Maestrii Reiki in tara. Si stii de ce? Datorita energiei deosebite a acestui spatiu. Asa mici cum suntem, geografic vorbind, suntem singura tara din lume pe teritoriul careia exista toate cele 7 chakre. Din punct de vedere energetic stam cel mai bine, atat ca asezare (teritoriu) cat si ca popor educat in acest spirit.
MVS: Cum au devenit acestia maestri?
VC: Exista un moment in viata fiecaruia cand Maestrul APARE. Sau daca vrei sa discutam si in alti parametri, Maestrul reapare. Caci am intalnit cazuri cand diverse persoane si-au regasit maestrii din alte vieti. Eu personal mi-am regasit discipolul din alta viata, acum in persoana unei doamne care la randul ei este maestra pe mai multe sisteme.
MVS: Exista o Asociatie Reiki?
VC: In privinta grupurilor, asociatiilor sau scolilor de Reiki ele sunt foarte multe. Chiar de curand m-am intalnit pentru a discuta pe aceste teme cu o doamna care a infintat Asociatia Reiki la Brasov. Pe data de 10.10.2009 la ora 10 am deschis si eu oficial Scoala de Reiki din Bucuresti.
MVS: Care sunt beneficiile practicii Reiki?
VC: Beneficiile Reiki sunt multiple, printre acestea se numara:
  • echilibrarea energiilor organismului;
  • reducerea stresului si a tensiunilor emotionale prin echilibrarea sistemului nervos;
  • echilibrarea planurilor fizic, emotional si mental;
  • inlesnirea detoxifierii si a purificarii corpului;
  • dezvoltarea gandirii si a viziunii pozitive;
  • dezvoltarea gandirii logice si a creativitatii;
  • integrarea intuitiei cu ratiunea;
  • dezvoltarea personalitatii;
  • autocunoasterea;
  • autovindecarea;
  • depasirea situatiilor psihice dificile, a starilor de stres si de frica;
  • dezvoltarea relatiilor interumane.
si lista ar putea continua…
MVS: Cum poate Reiki ajuta la dezvoltarea personala?
VC: Foarte simplu, mie unul mi-a schimbat viata, m-a ajutat sa imi schimb principiile, mentalul, gandirea care poate uneori era defectuoasa si impotriva unor legi ale universului. Caci nestiind, nefiind informati si nefiind coordonati de nimeni fiecare consideram ca ceea ce facem este foarte bine atat pentru noi cat si pentru cei din jur. Si uneori gresim mai mult decat credem.
MVS: Cum poate fi folosit Reiki pentru imbunatatirea vietii de cuplu?
VC: Imbunatatirea vietii de cuplu este foarte simpla, atata timp cat suntem curati si cinstiti fata de noi insine si fata de partenerul de viata. Numai in acele momente atragem ce este bine pentru noi ca si cuplu. Prin simpla tehnica a iertarii si prin energia Reiki, care este o energie alba si pura, ne reparam relatiile vechi sau cele existente.
Energia Reiki nu da gres NICIODATA iar legile Universului sunt clare, simple si sigure, fiind valabile pentru toti fara exceptie. Daca iti este dat se intampla bine, daca nu, sa nu regretati, caci energia si Universul au facut ceea ce e mai bine pentru voi. Printre elevii mei initiati ca exemplu am cupluri care s-au impacat, initiati care si-au iertat parintii si s-au impacat. Este bine pentru toti sa poata sa isi repare greselile stiute si nestiute, conflictele si diversele suparari fara motiv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu