Totalul afișărilor de pagină

luni, 6 octombrie 2014

Rugaciunile Marii Fratii Albe



                                 
                                    - Afirmatiile discipolului –


Eu Sunt un punct de Lumina intr-o Lumina mai mare.
Eu Sunt un fir de energie iubitoare in fluxul iubirii divine.
Eu Sunt un punct din focul de sacrificiu, concentrat in focul lui Dumnezeu si asa raman.
Eu Sunt o modalitate prin care oamenii pot reusi.
Eu Sunt o sursa de putere care le permite oamenilor sa reziste.
Eu Sunt un fascicul de Lumina si asa raman.
Tind spre intelegere.
Intelepciunea ia locul cunoasterii in viata mea.
Tind spre cooperare.
Stapanul vietii mele, Sufletul si, de asemenea, cel pe care caut sa il slujesc, sa manifeste Lumina asupra celorlalti prin mine.
In centrul Voii Lui Dumnezeu, eu stau.
Nimic nu va devia voia mea, de la Voia Sa.
Pun in aplicare acea vointa prin iubire.
Ma intorc spre campul serviciului meu.
Eu Sunt un mesager al Luminii.
Eu Sunt un pelerin pe calea Iubirii.
Eu nu merg singur, ci ma stiu ca fiind una cu toate Sufletele mari si una cu ei in serviciu.
Puterea lor este a mea.Cer aceasta putere.
Puterea mea este a lor si ofer acest lucru fara constrangere.
Eu Sunt una cu grupul fratilor mei si tot ce am eu este al lor.
Fie ca iubirea care este in Sufletul meu sa se reverse in ei.
Fie ca puterea care este in mine sa ii ridice si sa ii ajute.
Fie ca gandurile pe care le creeaza  Sufletul meu sa ajunga la ei si sa ii incurajeze.
Cunosc legea si tind catre acest scop.
Nimic nu imi va opri progresul.
Apelul meu merge mai departe pentru a ajunge la inimile oamenilor.Caut, incerc sa servesc nevoile tale.Da-mi mana si mergi pe aceasta cale cu mine.
Fiii oamenilor sunt unul si Eu sunt una cu ei.
Caut sa iubesc, nu sa urasc.
Caut sa slujesc,nu sa pretind serviciul cuvenit.
Caut sa vindec, nu sa ranesc.
Durerea sa aduca rasplata cuvenita luminii si iubirii.
Viitorul sa fie dezvaluit.
Sa triumfe iubirea.
Sa iubeasca toti oamenii.
Atinge inimile noastre din nou cu iubire, ca si noi sa iubim si sa daruim.

                                                                                                                    
Sursa : Dr Joshua David Stone - Rugaciuni si meditatii pentru accelerarea ascensiunii spirituale
                                                                        
                                                    
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu