Totalul afișărilor de pagină

luni, 6 octombrie 2014

Rugaciune catre Arhanghelul Mihail



Preaiubite arhanghel Mihail, te rog sa vii la mine si sa  imi aspiri          (corpul, casa, biroul, planeta, etc ). Aspira astfel energia inferioara a fricii. Elimina intunericul si trezeste lumina spiritual. Te implore, elimina orice urma de negativitate din viata mea, lasand in urma numai iubire.
                                                          
Mihail,te rog, transmite-mi lumina pura si plina de iubire a lui Dumnezeu in ( corpul,casa,biroul meu, etc).
 Te implore,protejeaza-ma de energiile inferioare si reaminteste-mi sa te invoc pentru a ma calauzi si pentru a ma sprijini.
                                                              
                                                                         Iti  multumesc.



Sursa : Doreen Virtue

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu